Om Huuray
Selskapet er danskeid og er tilgjengelig i flere land. Vi er 20 personer og består av salg, marketing, kundeservice, sosial media og oversettere. Vi samarbeider med store merkevarer & netthandlere og står for markedsføringen og salg av våre samarbeidspartneres produkter.
Adresse:
Huuray! AS Carl Jacobsens Vej 16, 11, 2. sal
DK- 2500 Valby
CVR-nr.: 33 94 87 86
Vår kundeservice snakker både dansk, svensk, norsk, fransk og engelsk. Kundeservicen svarer på telefon, e-mail og online-chat. Ønsker du raskt svar, bes du sende en e-mail til:
support@huuray.no (Vi svarer deg innenfor 24 timer i hverdager) eller ring til +47 21 95 03 50 , Man - Fre: 10.00-12.00 & 13.00-15.00 i hverdager.
Forretning
- Utsendelse av gavekortene til dine medarbeideres mobiltelefoner eller e-post.
- Enkel administrasjon. Vi klarer alt, og du mottar en samlet faktura per e-post eller EHF.
Grossist
Betaling
Har du spørsmål innen du handler, så er du mer enn velkommen til å kontakte oss. Hvis bestillingen din går korrekt gjennom, kan du forvente at det går maks 5 minutt, så er gaven din levert til mottakeren.
Motta en gave
Det kan skje at man ønsker å sende gavekortet til en som ikke har en telefon med onlinemuligheter. I det tilfellet bes du om å kontakte kundeservice : support@huuray.no . Vi kan ikke garantere for at vi kan hjelpe deg, da det avhenger av hvilken butikk /nettbutikk det er snakk om . I noen tilfeller krever butikken at mobilen skal vises ved kassen for at man skal kunne komme inn på f.eks kinoen. Derfor dekker en e-post ikke butikkens krav og det gir ikke den beste kundeopplevelsen.
Send en gave
Da vi lanserte, sendte vi for 10.000 kr brukere ut på 2 timer for Danmarks største take-away portal Just-Eat.dk i Danmark.
Vi kan ikke garantere for at vi kan hjelpe deg, da det avhenger av hvilken butikk det er snakk om eller eventuelt en webshop. I noen tilfeller krever butikken at mobilen skal vises ved kassen for at man skal kunne komme inn på f.eks kinoen. Derfor dekker en e-mail ikke butikkens krav og det gir ikke den beste kundeopplevelsen.